2010. november 10., szerda

ELECTION grand prix

Tegnap "lógtam", mivel kiállítás megnyitóm volt... Viszont cserébe ma fölteszek egy igazán izgalmas darabot... Election: Alig ismert márka, pedig mint láthatjuk nagydíjas szerkezeteket csináltak, tehát nem beszállítói werk, hanem saját gyártású műszer ketyeg az órában... Figyelemre méltó az ős-incabloc megoldás!!! (Az órát amúgy M. Gyuritól vettem, érdemes benézni hozzá, mindig akad valami érdekesség...) A gyárról sok infó nincs, összesen annyi, hogy Bernben volt, viszont képekre keresve elég sok óra jön föl, elég ha ide klikkelsz már láthatod is: ELECTION KÉPEK


3 megjegyzés:

  1. Kedves Gábor!
    Az óra tényleg szép, a werk különösen (átküldöm e-mailban a rajzát ha érdekel). Kicsit félve írok, mert senki nem kommentál, de engedd meg...
    Szerintem a gyár nem Bernben volt. Az "e ELECTION GRAND PRIX BERNE 1914" maga a védjegy, amivel tiszteleg és emlékezik a gyár az 1914 május 15-október 15 között Bernben megrendezett Svájci Nemzeti Kiállításon szerzett nagydíjára. Az órákat a svájci La Chaux-de-Fonds-ban székelő (talán 1901-ben alapított L. Braunschweig) Nouvelle Fabrique Election, S.A. készítette.
    Van egy werkjük a 875, amit a Longines is tokozott 490-ként.
    Nem akartam zavarni.
    Üdv
    Ozsváth

    VálaszTörlés
  2. Dehogy zavarsz, sőt!!! Érdekel a rajz, meg a további infók is, biztosan pontosan tudod a dolgokat, látom jól beleástad magad... írogass nyugodtan... örülök neki... Egy havarom is akart, de azt mondja valahogy nem sikerült neki... van valami trükk? ÜDV!! G.

    VálaszTörlés
  3. Szia,
    elküldöm a rajzot...
    Nincs trükk... ha csak az nem, hogy én a Google gmail fiókommal bejelentkezem, de szerintem névtelenként is lehetne írni. Szóval nekem sikerült így már elsőre.
    Üdv
    Ozsváth

    VálaszTörlés