2010. október 25., hétfő

ORANO SEAROVER

Majdnem névrokona a tegnapinak... Szép kis darab, formás acél tokban, egyszerű, letisztult számlappal... az elöregedett lakkot jó lenne lemosni róla, de még nem mertem nekiállni... Ez is egy kis ismeretlen márka, pedig megérdemli a figyelmet... Láttam már neten kronót, automatát stb... tőlük... Amúgy valószínű, hogy ilyet itthon is forgalmaztak, mert már többször találkoztam ezzel a típussal a vaterán... Hogy egy órát hogyan lehet tengeri kalóznak nevezni, szinte hihetetlen, de nekem nagyon tetszik... Mindezzel együtt azt gondolom, 60-70-es évek vitorlás órájával állunk szemben...

1 megjegyzés:

  1. üdv -érdeklödnék tud e nekem valaki segiteni hogy mien árat lehet kérni a fenti képen látható -ORANO SEAROVER-oráért mert ugyan ezvan nekem és nagyon szépen müködik teszi a dolgát elöre is köszönöm a segitséget üdv-zsolt

    VálaszTörlés