2011. április 6., szerda

BASKAI

Véletlenül vettem észre a vaterán ezt az órát, másik hárommal együtt hirdette valaki fix áron, gyorsan megvettem őket, bár főleg ez érdekelt... (a többit majd eladom...) Szóval megint itt egy márka, amiről még soha nem hallottam, és a neten sincs róla semmilyen infó... Persze ilyenkor szokták mondani: óóó persze, csak fantázianév... lehet, bár attól még nagyon izgalmas darab... még elképzelhető, hogy megint egy magyar órás mesterhez van szerencsénk, aki saját nevével szerelt össze svájci órákat, még annó a békeidőkben... Amúgy jó darab, nekem nagyon tetszik a bicolor számlap, és a különleges fazonú óramutató is... (amúgy ez valószínűleg nam a gyári tokja, viszont kb. tökmindegy)

2 megjegyzés:

  1. Németh Katalin2012. június 11. 4:39

    Nekem is van egy Borel Fils férfi karórám .Szivesen tovább adnám,ha valakit érdekel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Katalin! Engem lehet, hogy érdekel, tudsz róla küldeni egy fotót a gaborrro(KUKAC)gmail(PONT)com címre? ÜDV!!! G.

      Törlés