2011. április 5., kedd

BOREL FILS Co

Régóta vágytam egy BOREL-re, hiszen aki ritkaságokat gyűjt, annak "kötelező" egy ilyen is... De hát elég ritka, drágán is adják, a vaterán is relatíve megas árat ér el... Aztán egyszer csak mákom volt: találtam egyet a bolhán... igaz a billegő tengely törött volt benne, cserébe viszont olcsón adták... A tengelyt kedvenc órásom megoldotta, a többi marad ahogy van... (talán egyszer egy krómozás). Amúgy,  ha őszinte akarok lenni, szerintem ez megint egy kicsit túlértékelt márka: kutya közönséges beszállítói werk van benne (a márkajelzést is csak a fölhúzókerékre tették rá, ahova ugye a legegyszerűbb), egy számlap miatt meg 3-4-szeres árat fizeti egy óráért nekem kicsit fura, de hát sokszor így megy ez, mi gyűjtők gyakran találkozunk a jelenséggel...

2 megjegyzés:

  1. Borel fils zsebórák is ritkák? Érdekelne az órás elérhetősége, szintén billegő tengely miatt. Elek

    VálaszTörlés
  2. üdv nekem van egy ilyen órám mennyit ér? az lenne a kérdésem

    VálaszTörlés