2011. június 21., kedd

WYLER, de milyen!!!

Semmi köze a korábbiakhoz, viszont nem rég szereztem, méghozzá micsoda beszerzés volt!!! Vaterán bukkant föl 1 Ft-ról, persze műfénybe fotózva, felületes szöveggel, méret nélkül, stb... Kérdeztem a méretet, válasz nuku. Más is kérdezett valamit, válasz nuku... Na gondoltam "rendes" ember árulja, mindegy, meglátjuk... Aztán megvettem 1700 magyar forintért!!! Megjött, nézem... Hát ez bizony egy arany-acél wyler (az első plexi tartó ráma kb. 2-3 gramm tömör aranyból készült, ez legnagyobb szerencsémre nem látszott a fotón a műfény miatt...) , méret is rendben van, férfi óra... A gyönyörű, jelzett bronz werk természetesen itt is tartalmazza a wyler incaflex szabadalmát, azaz a billegő kerék küllője kifli alakú, tehát rugalmas az ütésbiztosítás végett. Kisebb hibája volt, de azt megcsináltattam, már "csak" a számlap van hátra...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése