2011. október 27., csütörtök

DACAL

És ilyenetek van? Én azelőtt sosem hallottam a márkát, és azóta se nagyon... neten semmi... (tudom Gyuri úgyis talál valamit...) ebay-en sincs... pedig jópofa darab... Persze lehet fantázianév, de ezért annál valahogy komolyabbnak tűnik... Kicsit kopott... nem érdekel... így gyári... Ja igen, ezt is a Pecsában vettem a nyáron... ha jól emlékszem 800 Ft volt :-))))) Senkit nem érdekelt... pedig mire én 11 tájban kivánszorgok, a koránkelők már szinte mindent összecsipegetnek...

2 megjegyzés:

  1. Megnéztem kicsit... nem sok infó van róla, de azért valamit találtam.
    Daniel Calame & Cie. / Fabrique d'Horlogerie Dacal
    Biel und Bélide, Schweiz volt a manufakúra.
    Ceresio, Dafnis, Dorio, Meterscpoeo és Ofair márkanéven is készített órákat.
    O. Gy.

    VálaszTörlés
  2. Tudtam !!!! Köszi!!!! Üdv! g.

    VálaszTörlés