2011. október 16., vasárnap

GIGANTIC GENEVE

Hát igen, ilyen márka is létezett egykor... ezt meg a vaterán vettem a nyáron... egyébként ott elég nehéz olyasmit találni amit nem ismerek, mivel nem tudom mire keressek... inkább csak, ha véletlenszerűen meglátok egy órát... vagy rengeteget kéne előtte ülni... Szóval a bolhát valahogy jobban szeretem... az még legalább nem virtuális (nem úgy mint ez a jubiláló blog, hehe)...
Na jó, vissza a Gigantic-hoz... Szóval csak 1 képet találtam a neten a gyár 1 órájáról, semmi egyéb infó... (be is tettem utolsónak) viszont abból arra következtetek, hogy elég komoly próbálkozás volt ez... Jelzett tok, werk, genfi gyár, 21 kő, láthatóan kitalált céglogó, felirat, stb... Kicsit ugyan kopott, de hát kit érdekel, ha ilyesmit talál... (engem nem...)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése